Sıkça Sorulan Sorular

Gönderi yaparken doldurmam gereken konşimentoda yer alan gönderici bilgilerini yazmak çok zamanımı alıyor. FREX bu konuda ne yapabilir? 

FREX, gönderilerinizi hazırlarken size kolaylık sağlamak için, tüm konşimentolarınızı, üzerlerinde yer almasını istediğiniz bilgiler basılı olarak size teslim ediyor.

Gönderilerimi her gün adresimizden alabiliyor musunuz? 

FREX'nin abonelerine sunduğu bu hizmetle, gönderinizin toplanma saatini programa bağlayabilirsiniz. Kuryelerimiz, her gün sizin belirleyeceğiniz saatte adresinize gelerek gönderilerinizi teslim alırlar.

Gönderimde gecikme yaşanması durumunda anında bilgi alabilir miyim? 

FREX' nin yüksek gönderi kapasitesine sahip müşterilerine sunduğu bu özel hizmet kapsamında, gönderilerin takibi aktif olarak yapılarak, normal transit süresinde yaşanan gecikmeler müşterilere anında bildiriliyor.

Gönderilerimi sigorta yaptırmam ne derece önemli? 

Gümrüğe tabi olan değerli gönderilerinizi, çok uygun sigorta primleri karşılığında sigortalattırabilirsiniz. Bu hizmet, gönderinin hasar görmesi veya kaybolması halinde, söz konusu gönderinin ticari değerini, yenileme masraflarını ve taşıma ücretini kapsıyor. Gönderinin yerine varmaması veya geç varmasından doğabilecek dolaylı zararlar ve doküman giderleri ise kapsam dışı. Dilerseniz tüm paket gönderileriniz için 'otomatik sigorta' da yaptırabilirsiniz. Sigorta hizmetimiz hakkında daha detaylı bilgi için Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

Kaç adet “proforma invoice” nüshası basmalıyım?

Gönderinizdeki her paket için 3 konşimento basmalısınız.

Konşimentoyu basmaya çalışırken yazıcım bozuldu. Ne yapmalıyım?

Konşimentonuzu manuel olarak doldurmalısınız.